lørdag 10. november 2012

Traktoregg


Stempler fra NSS :))

8 kommentarer:

  1. Traktoregg hørtes godt ut, hadde vært moro med noen nye traktorer :)
    Flotte ATC'er og julekort også!!
    Ha ei fin helg, klem!

    SvarSlett
  2. Hihi, den var ny for meg, men stilig og et bra ord på mini marshmellowes.

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Knallbra Inger Marie...
    Dette er en fin måte å gi bort en "godbit" og to...

    Ha en fin lørdagskveld videre...

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Hei du! Synes det er stor humor over disse traktoreggene - en skikkelig fin gave til en passende kandidat dette:) Du lager så mye fint her i bloggen din! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Hei.
    Du har laga såååå mye fint. Har no blitt inspirert til å starte med litt julekort. Å den ideen her låner jeg i dag, jeg har noen kjempestore "traktoregg" som skal til pers snart. Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  6. Kjempestilig Inger Marie:) Morsom gave å gi bort:)
    Klem Henriette:)

    SvarSlett
  7. Så morsomt og kreativt! Den blir nok tatt godt i mot :)

    Ha en fin onsdag! Klem klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie