fredag 26. oktober 2012

Waterfallcard med tutorial


Jeg har rotet litt rundt i gamle kort som jeg har gjemt, 
og da kom jeg over et waterfall kort som jeg laget
for mange år siden. 
Husker jeg syns de var kjempe kjekke å lage:)
Så da prøver jeg meg på et nytt:)
Jeg legger ut framgangsmåte nederst i dette innlegget:)

***
Jeg har brukt nydelig juleark fra Bildmålarna
 " Frosty Christmas"
Flott utklippsbilde fra NSS
Og nydelige tekststempler fra NSS
Stempelet med lyset vet jeg ikke hvor er i fra, 
et julestemplene jeg har hatt imange år:)
Pyntet med metallhjørner, bånd 
og nydelig julecharms








Innsiden med nydelig juletekst
Og nydelige julestjerner og
kvister
*** 
Deltar med dette hos;

***
Tutorial;





















Lykke til!!

Ble et langt innlegg, 
håper dere henger med på forklaringen;)
Ønsker dere en fin helg!
Klem fra Inger Marie

15 kommentarer:

  1. Flott julekort!!
    Ja nå er det en stund siden vi laget de korta, hadde nesten glemt teknikken ut :)
    Koselig å se på "gamle skatter" innimellom :)
    God helg!!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er kjekt å mimre:))
      Fant mye snålt når eg så igjennom esken med gamle egen produserte kort og kort jeg har fått:)) Var noen skatter fra deg der også :))
      En fin helg til deg og dine:)
      Klem

      Slett
  2. Så lekkert kort og takk for at du deler:)
    Ha en fin helg.
    lem Connie

    SvarSlett
  3. Nydelig kort og tusen takk for tutorialen. jeg skal lage et slikt kort til ei spesiell venninne :-)

    SvarSlett
  4. Rigtig smukt kort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    DT Gitte.

    SvarSlett
  5. This is so wonderful.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  6. Nydelig kort!
    Takk for at du deltar på utfordringen til Card and Scrap:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. I love this interactive card! The embellishments are such a nice touch! I especially like the metal corners and cute stocking charm. Thanks for joining the Stamptacular Sunday challenge!
      Danielle:)

      Slett
  8. Kjempeflott julekort, husker vi lagde det for noen år tilbake. Kjekt å bruke gamle "teknikker" igjen:) Nydelig pyntet inni kortet:) God helg:))) Klem

    SvarSlett
  9. Fy søren SÅ stilig!
    Takk for at du deler!:))
    Ida

    SvarSlett
  10. For et morsomt kort og en herlig teknikk.. legges bak øret for å testes en gang.. :

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'Long nå i oktober og håper å se deg igjen mange flere ganger..

    Klem LindaSS

    SvarSlett
  11. Your card is beautiful! I love it! Haven't made a waterfall card in ages! You did a great job!

    SvarSlett
  12. Hei du!
    Har titta litt rundt i bloggen din!
    Så mye flott du lager.

    SvarSlett
  13. i want to learn from you. good luck...

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie