onsdag 2. mars 2011

Invitasjoner og bordkort


Har hatt kurs i invitasjoer og bordkort til konfirmasjon :)
Laget 3 serier, her ser dere 2 av seriene.
Konvoluttkort som invitasjon og en liten pyramide som bordkort.

Et lite brettealbum  som invitasjon. 
Her måtte jeg finne et bilde fra nettet og ta i bruke.
Disse konfirmasjonsarkene er såå kule.


Innsiden...
Bordkortet
Samme prinsippet som et staffelikort.

Her er den samme invitasjonen med 
det samme tøffe pyntepapiret, bare denne gang i svart:)

****

Ha en flott torsdag!
God klem fra Inger marie 

4 kommentarer:

  1. Flotte tips til konfirmantene. Det er vel mange som styrer med slikt i disse tider, he-he. Glad jeg hadde min i fjor, men jeg hjelper ei venninne med litt tips og stæsj :D

    Ha en flott dag Inger Marie! :D

    SvarSlett
  2. Kjekt å se, Inger Marie, og absolutt en idé til min "lille" prins! Tror ikke det blir noe brettegreier på invitasjonene jeg skal lage, men jeg likte veldig godt forsiden og "pyntearket" der det stod "Konfirmant". Kommer nok til å kjøpe det, tenker jeg.

    Takk for tips! Du er steingod!

    Klem

    SvarSlett
  3. What a beautiful cards Inger-Marie.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie