tirsdag 17. november 2020

Sjokoladeeske

Idag skal jeg vise dere framgangsmåten på en sjokoladeeske 
med plass til 2 melkeruller 
eller en smil og en melkerull.
Kjekt å gi bort nå til jul.
Jeg har laget egen oppskrift, da jeg ikke fant noe mal på denne 
da jeg skulle lage. 


Finn fram det du trenger av kartong,pyntepapir og pynt.
Du trenger 2 kartong til esken.


Skjær ut to paneler til esken.
Lokket skjæres ut i str 18cm  x 30cm
Bunn str 17,5 cm x 29,5cm


Preg på 3cm på alle fire sidene.


Preg på 6cm på alle sidene.


Slik ser det da ut.
Klipp vekk de med  kryss og skråklipper siste flipp.





Lim så sammen.


Og du vil nå ha et lokk og en bunn som passer oppå hverandre.


Jeg har  pyntet inni .
Har  brukt mønsterark inni lokket og i bunn av esken.
Stemplet med lekre tekster.


Har også laget et kort inni til å skrive en privat hilsen på.


I bunn av esken.


Så er det bare å pynte i vei. 
Jeg har brukt tekst som hovedmotiv.

Pyntet med  bånd, blonde, knapp, blomster, grener, 
snøeffekt og glitter.


Ønsker dere en fin tirsdag!!
Og bli gjerne med på utfordringen hos Lek med Kreativ Scrapping 
på Facebook Herrekort

Klem fra Inger Marie 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie