You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mandag 19. november 2012

Enda et pyntet glass med englesnop




Har pyntet enda et glass til ei som fortjener litt englesnop :)
og herlig tekst som du finner her :)



Glasset er  pyntet med bokside, blonde, 
 kraftkartong som  jeg har stanset ut blondekant med
Martha Stewart punch, osteklut, kakeserviett, perlerbånd, 
blomster, hyssing og nydelig englecharms :)
Sprayet tilslutt med glimmermist "iridescent gold"


Deltar med dett hos;

***
Ha en fin ny uke!!
Klem fra Inger Marie

7 kommentarer:

  1. Wunder,- wunderscön ist das Glas geworden.

    LG
    Ulla

    SvarSlett
  2. Fantastiske kreasjoner, Inger Marie! :) Så kjekt å se hva du tryller frem. Du er fortsatt like aktiv og ikke minst utrolig kreativ. Mye inspirasjon å hente. Jeg er flittigere med pinner og krok enn papir, men kortlaging er likevel komt for å bli en av mine favoritter. Koser meg de få gangene jeg har tid, he-he! :)

    Nyt førjulstiden!
    Stor klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  3. WOW! This is stunning. I love the design and all your pretty detailing

    Thank you for taking part in A Gem of a Challenge

    Sue

    SvarSlett
  4. beautiful creation, just stunning. Thanks for joining us at A Gem of a Challenge this week xx

    SvarSlett
  5. Et nydelig prosjekt! Ha en fin adventstid!

    SvarSlett
  6. For et nydelig glass! Kjekt å både gi og få;) Fortsatt god jul.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie