søndag 4. november 2012

Posekort


Dette kortet begynte jeg på da vi hadde Scrappetreff på tosdag
og nå er det endelig ferdig:)
Har bruk gråpapirpose og brukt nydelig juleark som jeg hadde fra i fjor:)
Teksten på framsiden er fra NSS.
Har brukt snøkrystall dies fra Tim Holtz


Innsiden er mye mer pyntet enn utsiden.
Utklippsark med julemotiv.
Trærne er dies fra Magnolia
 som jeg har vært så heldig å låne fra June:)
Gjerde dies fra Tim Holtz, blonde,osteklut, bokside, bling, kakeserviett,
tag med bånd, knapp, metallhjørner, cracklepaint 
og flott tekst fra NSS
Trærne og gjerde har fått snøeffekt :))
Da har jeg brukt en Snow writer


Her har jeg brukt poststempel fra NSS på bilde


Flott tekst fra NSS på tagen, tagen er en dies fra Magnolia :)




Tag med skrivefelt :)
Også her har jeg brukt punchen fra Tim Holtz

***
Deltar med dette hos;


***
Ha en flott søndag!
God klem fra Inger Marie


15 kommentarer:

  1. Utrolig flott Inger Marie :-D Forstår ikke helt hvordan du tryller med papir ... Tror jeg må på nytt kurs en dag ... Ha en fin søndagskveld :-)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så flott kort!! Skjønne farger og masse fine detaljer. Må ønske meg noen nye dies og stempler ser jeg :-)
    Ønsker det en fin uke.

    SvarSlett
  3. Beautiful christmas card, love the wonderful colored trolls and all elements.
    Hugs Anja

    SvarSlett
  4. Wow dette er så nydeligt julekort,herlige nisse og detaljer.Ja bare WOW så nydeligt.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  5. Så nydeligt kort.
    De juletrærne ble så flotte med litt snø på.
    Den diesen er bestillt :)

    SvarSlett
  6. Vannvittig flott Inger Marie.
    Skjønne nisser på arkene.
    Nydelig oppsett, og lekre detaljer...

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  7. Oh what a fabulous card.
    luv
    Debby

    SvarSlett
  8. Skønt julekort ! 1000 tak for din deltagelse på Card and scrap og lykke til !
    Knus DT Hjørdis :0)

    SvarSlett
  9. Woow,denne var skikkelig lekker :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  10. Kjempeflott julekort Inger Marie:) Koselig med nissen, trærne og snøen:) Får julestemning av dette kortet:) Kjempeflott pyntet:) Klem Henriette

    SvarSlett
  11. Denne falt jeg helt for! Og mye mye finere i virkeligheten:-) Mange flotte detaljer og disse nissene er bare sååååå søte! Liker utrolig godt tekststemplene du har brukt også. Skikkelig jul!
    Stor klem fra June

    SvarSlett
  12. Herlig og nostalgisk kort <3
    Tusen takk for deltagelsen hos Card and Scrap
    Maria

    SvarSlett
  13. Dette var kjempelekkert. Liker designet med snøfnugg, gjerde og juletrær og all snøen du har fått til også. Tusen takk for at du deltar hos Kortgleder og lykke til. Håper du blir med oss snart igjen. Klem Bettina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie