onsdag 23. november 2022

Mens vi venter….

Hei og fine onsdagen til dere!

Idag har jeg dekorert en melkesjokoladehjerte eske.
Esken er skikkelig julete,
stemningen får du med de nye mønsterpapirene til Maja Design 
"Winter Wonderland" og snøeffekt.

Snøeffekt på julekortene, er en av mine favoritter.
Snøeffekten er laget med hvit gesso, 
tekstur settet fra Tim Holtz "Holiday", glitter 
og denne gang har jeg også brukt mini art stones for få litt mer snø tekstur.

Seambinding båndet er farget med distress ink "Aged Mahogany".
Mange spør hvordan jeg får så fine farger på båndene, 
det kommer av at jeg bruker veldig mye distress ink når jeg farger de 
og ofte gjør jeg det flere ganger.


Baksiden med flott tekst. 




 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie