torsdag 3. november 2022

Gottegrisen ♥

 

Hei alle sammen!

Idag er det min aller første dag som DT hos Hanglarwings.
Som jeg gleder meg til å være med i teamet her,
og til å gi dere litt inspirasjon med kortene jeg lager.

De nye julestemplene til Hanglarwings er virkelig verdt å ta en kikk på,
Det er masse søte stempler i nettbutikken.

♥ 
Hello everybody!

Today is my first day as a DT member for Hanglarwings. 
I am so excited to be a part of the team and to give you some inspiration.

The new christmas stamps are so cute, take a look in the Hanglarwings online store.

Mitt første kort er med den søte lille gottegrisen fra ifjor.
Jeg har dekorert en toffifee eske.
Motivet er malt med distress ink refiller på akvarell papir.

Produkt ;
♥ 

My first card is a decorated Toffifee box
with the cute litle pig "Candy pig"
I have painted the image with Distress ink refils.

Product;


♥ 


Closeup

Jeg håper du liker det, og at du fant litt inspirasjon.
Ha en fin dag!
 ♥ 
I hope you like it and find some inspiration.
Have a lovely day!

♥ Klem fra Inger Marie /Hugs from Inger Marie ♥ 













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie