mandag 15. februar 2010

Påskeegg / Easter egg



Egget er malt med dabber i fargen "Pink Sherbet"
Det er pyntet med lekre blomster, bånd, blonde, nåler og nydelig perleswirl.
Alt fås kjøpt på Scrappekjelleren.

**************
The egg is painted with a dabber in  the colour "Pink Sherbet".
Decorated with beautiful flowers, ribbon, lace, pins and lovely pearlswirl.
Everything can you buy at the local Scrapbook shop here in town..

Egget fra en litt annen vinkel.

*************
The egg from another angle.


Ha en flott ny uke / Have a lovely new week
Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min. / Thanks for takeing your time visiting my blog
Klem fra Inger Marie / Hug from Inger Marie

28 kommentarer:

  1. Åhhhhh fy faderulland så lekkert, Inger Marie!!
    Nyydelige farger og så masse lekker pynt!
    Ha en flotters ny uke,vennen :)
    Go`klem!

    SvarSlett
  2. Så nydelig Inger Marie!
    Du har pyntet egget helt nydelig!
    Ønsker deg en koselig mandag!

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  3. It's very beautiful, Inger Marie!
    Hugs, Alina

    SvarSlett
  4. Sikke et smukt æg!
    Du må have en god dag.

    SvarSlett
  5. Nydelige farger, det var kjempe søtt påskeegg!

    SvarSlett
  6. Nyyyydelig! Jeg får altså så utrolig mye inspirasjon av å besøke bloggen din. Tusen takk!
    En flott uke ønsker jeg deg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Nyyyydelig! Så rålekkkert dekorert og herlige farger. Virkelig vakkert!

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  8. Stunning egg, it's beautiful.
    Sian
    x

    SvarSlett
  9. For et nyyyyydelig påskeegg! Tror jeg hadde klart å glemme inneholdet en stund når selve egget er så pent! Tror jeg må prøve å dekorere litt selv også. Må ile til byen å kjøoe noen med en gang :-)
    Ha en super uke.

    -Linn-

    SvarSlett
  10. Ohhh wowww Inger-Marie,what beautiful,i love your papers and details.
    So chique.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  11. Wow........
    Så nydelig!!!!!!
    Masse lekker pynt!!

    mandakshilsen fra
    HegeT

    SvarSlett
  12. Lekkert!!! Vet du, tanken om å pynte påskeegg slo meg i går. ;) Får se når jeg kommer i gang med det da. Hangler fremdeles her, med den fæle hosten (mulig lungebetennelse pluss bihulebetennelse iflg. legen), så jeg henger etter med noen papirprosjekter.

    Ha en flott dag - og ei super uke!!
    neste uke er det vinterferieuke her nordpå. Varme klemmer, Hege

    SvarSlett
  13. Wow, for et kunstverk! Noe så vakkert! Jeg finner ikke ord jeg...

    SvarSlett
  14. Dette var bare helt nydelig. Nå fikk jeg sansen for påskeegg, - enda barna er ute av redet. En voksen ville blitt kjempeglad for noe slikt. Farger og all pynt var bare lekkert.

    SvarSlett
  15. WOW Helt Nydelig! Så flotte farger og pynt!
    Klem Tove

    SvarSlett
  16. Åh, er det mulig! Veldig lekkert.
    Hilsen Ida

    SvarSlett
  17. Wow this is SO BEAUTIFUL!!!!!I love it!
    Hugs, Elly

    SvarSlett
  18. Ohlala, det er jo bare sååååå vakkert ♥♥♥ Nydelig farger og fantastisk flott med alle blomstene :)

    SvarSlett
  19. Ååååå - dette var bare så utrolig lekkert, vennen! Nyyyydelig!!
    Jeg har vært veldig fraværende den siste tida, både på blogging og mailing... Håper alt er bra med deg og dine!
    Skal du til Ski forresten? Hadde vært så koselig å treffe deg igjen.
    Ha en strålende uke, vennen!
    Gode klemmer fra meg

    SvarSlett
  20. Noe så nydelig!!???!!! Jeg er stum av beundring (og det skjer ikke ofte altså..)

    Klem Hege

    SvarSlett
  21. Utrolig... Jeg blir alltid helt stum av kreasjonene dine - du er utrolig dyktig! :-)
    Fortsett å inspirere!
    Klem! :-)

    SvarSlett
  22. Helt utrolig vakkert!!! Så gjennomført og flott pyntet at en mister pusten!
    Ha en fin dag!
    -klem-

    SvarSlett
  23. Så utrolig lekkert påske-egg du har laget til meg vennen:) Var kanonlekkert, så mange nydelige detaljer på det!!! Ringer deg en dag, må bare få litt søvn først;) Er litt travelt her om dagen!!!
    Klemmer:)

    SvarSlett
  24. Utrolig nydelig påskeegg, flott farge og lekkert pyntet!!

    SvarSlett
  25. Ååååå - Inger Marie - superlekkert egg! Dessuten superflott hjerteeske! Håper alt er bra med deg! Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie