søndag 21. februar 2010

Maritimt / Maritime


Jeg har laget et maritimt kort denne gang.
Synes disse stemplene er så flotte og de passe så godt til herrekort.
Har stemplet "Gratulerer" på en ispinne som jeg har brekt i begge ender.
Det minnet litt om rekved.
Ha en fin ny uke og god vinterferie til de som skal ha det.
Klem fra Inger Marie

************************
I have created a maritime card  this time.
These stamps are so beautiful and they are perfect for cards to men.
Have stamped "Congratulations" on a  ice cream stick
that I have broken at both ends.
It looks like a piece of driftwood.
Have a lovely new week
and winter holiday for those who should have that.
Hugs from Inger Marie

15 kommentarer:

  1. Nydelig maritimt kort!!
    Ønsker deg ei flott uke!!

    SvarSlett
  2. Fint kort, tøft med den ispinnen

    SvarSlett
  3. Digger dette, det var jo så kuuult! Helt herlige farger her, digger stemplene jeg og. Og så god idè med rekveden. Knalltøfft.
    Ha en superduperdag!
    Klem

    SvarSlett
  4. What a beautiful card Inger-Marie.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  5. Så flott maritimt kort, - nå fikk du meg virkelig til å lengte etter båtsesongen;)
    Kan jeg spørre hvor stempelet er fra?
    Flotte maritime farger også!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  6. Kjempenydelig! Du har farget motivet så riktig, virkelig fått det fram. (jeg er ikke så god på det, så jeg blir så glad når jeg ser måten du gjør det på) Ismpinnen var stilig! Ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. Hei,hei vennen!
    Dette maritime kortet ditt var knall stilig!!!!
    Likte idèen med ispinnen, flott effekt:=)

    Tusen takk for Awarden, Inger Marie. Jeg ble meget kry:=)

    Klem fra meg:))

    SvarSlett
  8. Så flott kort!!! Herlig!!
    Fine farger og pynt! Supert stempel!

    SvarSlett
  9. Tøft kort, og smart med ispinne som rekved! Dekorativt! :)

    Klem fra Marte

    SvarSlett
  10. Stilig maritimt kort!!
    Herlige farger!

    Tusen takk for Awarden!!!!

    Ha ei strålende uke!

    SvarSlett
  11. Åhhhhh!! Rå stilig *dååån* Og detaljene med "fiskegarnet", "rekveden" og måkene er bare toppers!!

    SvarSlett
  12. Stilig kort! Flott med rekvedpinnen!!!!!

    SvarSlett
  13. Innom en snarvisitt for å fortelle at jeg har noe til deg i bloggen min!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  14. Hei, supert kort! :)
    er nybegynner og lurer på hvordan du får til den fine blomstrete sirkelen rundt seilbåten. kan du svare? please!!!!

    SvarSlett
  15. Kjempe herlig kort.

    Nydelige farger og herlig motiv.

    Sommer kom fort!!

    Mvh
    Jeanette

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie