søndag 8. mars 2009

DT kort for Unikhobby/DT cards for Unikhobby

Her kommer 2 nye dt kort for Unikhobby
Til februar utfordringen har jeg pyntet en toffifee eske.
Har brukt dette nydelige Sarah Kay motivet "Margaux is Painting"
Og tekst stempelet som passer helt perfekt på en slik eske er
som er Unikhobby sitt eget produserte stempel.
Det nydelige papiret samt bånd og blomster finner du hos Unikhobby.
**********************************
Here is 2 new dt cards for Unikhobby
I have decorated a Toffifee box.
I have use this lovely Sarah Kay stamp
and the text stamp "Friendship and Chocolate"
from Unikhobby self produced stamps.
Her er utfordringen for mars.
Har laget et trappe kort.
En enkel og kjekk måte og lage kort på.
Du tar å skjærer til kartong i str 15cmx30cm.
og lager brettekant på 2.5cm-5cm-10cm-15cm og 22.5cm
Og så er det bare å sette igang og dekorere det :)
Lykke til!!
Jeg har brukt dette søte stempelet "Mouse With Flowers"
fra WhipperSnapper på mitt kort
og tekst stempelet " Takk for at du er min venn"
er fra UnikHobby
Blomster, papir og de nydelige Swarovski perlene
finner du hos Unikhobby
*****************************************
Here I have made a step card.
It is so easy and fun to make.
You should try...
You take a carstock in 15x30 cm
and fold it at 2,5cm-5cm-10cm-15cm and 22,5 cm
And then you can decorated it just as you want :)
Good luck!!
On my card i have used the stamp "the mouse with flowers"
from WhipperSnapper.
And a text stamp "thank you for beeing my friend" from UnikHobby.


I got this award from Alina and Bente.

Thank you so much girls, big hug to you both.

I think this award is so wonderful,
so i give this to all of you that give me comments here in my blog.
You all make my heart smile!!
So please grab this and put it on your blog, with love from me :)
Have a wonderful sunday!!

24 kommentarer:

  1. They are both wonderful, Inger Marie, always beautiful details on your cards!
    Have a nice Sunday!
    Hugs, Alina

    SvarSlett
  2. Lækker farvelægning, lækker opsætning, lækker farvevalg... Ja lækre kort ; )

    SvarSlett
  3. 2 nydelige kort *sukk* flotte farger og den musa er jo bare sååå herlig.

    SvarSlett
  4. woww Inger-Marie,what a beautiful cards,l love the image and colours.

    hugs Riet.x

    SvarSlett
  5. Både trappekortet og sjokolade-esken var nydelig. Du lager så mye fint. *smelt*
    Og takk for alt det fine du skriver om Scrapping the music på norsk. :)

    Ha en strålende søndag.

    SvarSlett
  6. Rett og slett nydelig begge to. Du er så flink :O)

    SvarSlett
  7. Oh they are both gorgeous Inger Marie, such stunning details and use of colour x

    SvarSlett
  8. Så herlige disse korta var!!
    Ha en fin søndag!!

    SvarSlett
  9. Super flotte kort, det lilla er bare sååå flot og trappe kortet må jeg prøve, dejligt med en beskrivelse.

    SvarSlett
  10. For en flott eske og søtt kort! Helt nydelig! Alltid spennende å besøke bloggen din.

    Ha en super sødang.

    Carina

    SvarSlett
  11. 2 flotte kort igjen :-)
    behersker lilla og du

    SvarSlett
  12. Lekre kort!!!
    Nydelig oppsett og kjempeflott fargelagt begge to.
    Trappekortet tror jeg rett og slett at jeg må prøve meg på.
    Ha en super søndag videre :o)

    Klem

    SvarSlett
  13. Hei vennen:) Så utrolig produktiv du er for tiden!!! Den esken var rålekker, nydelige farger og nydelig pyntet!!! Stempelet på tripp trapp kortet var helt herlig og for et nydelig kort!!! Du er så dyktig vennen:)

    God klem fra Lene:)

    SvarSlett
  14. heiiiiiii vennen;)

    åååå så masse fint du har laget. Du er super flink du.
    Tenkte faktisk å sette meg ned litt jeg også nå. såg det var en mnd siden jeg hadde lagt noe i bloggen min.. huff nesten litt flaut det..
    fikk du mld min i går? at jeg kommer? juhuuuuuuu gleder meg;)
    snakkes vennen

    SvarSlett
  15. 2 fantastisk nydelige kort! Nydelige farger på den esken og så flott fargelegging!!!
    Ha en fin søndag:)
    Klem, Yvonne.

    SvarSlett
  16. Åh, det var nydelige kort!

    SvarSlett
  17. WOW!! Kjempeflotte kort du he laget!! Nydelige!!

    Klems

    SvarSlett
  18. For noen helt utrolig flotte kunstverk du lager!!! Malene/UnikHobby er heldge som har deg på teamet:)

    Ønsker deg en flott søndag videre:)

    PS Bli gjerne med på Sukkertøyer inne hos STM :)

    SvarSlett
  19. Kjære vene Inger Marie. Dette var rett og slett vakkert!!
    Klem

    SvarSlett
  20. Du lager utrolig nydelige ting!

    SvarSlett
  21. SÅ vakre de var begge disse siste !! Fargene var utrolog flott satt sammen , med pynt og design !!!

    Takk for hyggelige besøk i bloggen min.

    ha en flott dag,

    KLem, Marianne

    SvarSlett
  22. Så fine kort du lager! Fargene er jo perfekt sammensatt. Virkelig nydelig. :)

    SvarSlett
  23. Nydelig boks og kort! Du er bare så dyktig:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  24. How beautiful!
    Such detailed artwork is a pleasure for the eye!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie