mandag 22. januar 2007

Ingenting er bedre enn når sola skinner.....


Bilde er mørkt, men for å få fram solskinnet

måtte det bli slik. Bildet er tatt uten blitz!!

Idag når sola skinte fra skyfri himmel var det bare å ta med seg fotoapparatet og dra på tur. Fotoapparatet er en trofast følgesvenn, og slike dager som i dag er det jo herlig å dra ut og ta bilder. Jeg tar bilder av det meste og jeg sender også endel av de bildene jeg tar til avisen. Der jeg har vært så heldig å få flere bilde på trykk. Har også vunnets dagens bilde på Storm og TV2 værfotokonkurranse. Og på VG foto har jeg også 3 ganger vunnet dagens konkurranse.

Det er gøy å ta bilder!!!

Her er noen av dagens bilder;


Sletta

Snøkrystaller

Is på søledam

Smedasundet
Bilde tatt fra Hasseløy mot bysiden

Kaien


Haugeveien

2 kommentarer:

  1. Helt ening, tror vi deler fotohobbyen! Solbildet var flott!

    SvarSlett
  2. Du har sisten....
    Se i bloggen min for mer info

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie