onsdag 23. august 2023

Drøm deg bort

 God morgen!

Idag er det jeg Inger Marie som viser dere et kort med den kule serien «place we go « fra Mintay.
Mintay er fremdeles en favoritt og nå er det noen nyheter i butikken så ta en tur å se. 
Jeg bruker mange 3d puter på prosjektet mitt 
for å få litt dybde. 
Fletter inn små elementer som filmrull, noen billetter og papir sommerfugler.
Synes det passer så fint å bruke norske ord fra Papirdesign på prosjektet. 
Båndet er hugsnug og det har jeg farget med distress ink refill 
«Ground Espresso»


Baksiden


Innsidene
Jeg laget en liten rygg på kortet denne gang 
på 1 cm.



Flott tekst fra Kort &Godt




Ønsker dere en fin dag!!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie