fredag 27. mai 2022

Happiness ♥

Hei og fine fredagen til dere!

Idag viser jeg dere et slim line kort,  
hvor jeg har laget bagrunnen på kortet selv.
Kortets fremside er i mixed media stil, som er en utrolig gøy å lage.

I utfordringen til Kreativ Scrapping denne  måneden er tema
"Lag bakgrunn selv"

Jeg har brukt Ranger Distress mixed media heavystock som utgangspunkt når jeg har laget bakgrunnen. 
Har brukt osteklut,hyssing, washitape, sugerør, mønsterpapir/ord  
fra den nye papir serien "Everyday Life" til Maja Design,
Har laget figurer med silikon moulds og modelling clay.
Brukt stencil for å lage mønster, har brukt gesso transperent for å feste alt og gesso white over det hele.
Tilslutt har jeg brukt perler, mini art stone, 
hug snug bånd, bilde fra serien "Everyday life" fra Maja Design, 
blomster, og akrylmaling i grønn og gul. 

Et closeup bilde


Innsiden med flotte papirer fra den nye serien til 
Maja Design "Everyday life".
Og flotte tekster fra bla Papirdesing






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie