søndag 17. januar 2021

Hurra ♥

Maja Design har igjen tryllet fram en nydelig papirserie,
"Winter is Coming".

Jeg har laget et bursdagskort, og denne gang har jeg brukt papirblokken i str 6x6.
Har pyntet med ulike flotte blomster, blonde, bånd, og buttons.




Buttons har blitt en av mine nye favoritter,
de synes jeg er utrolig fine å bruke på kort. 
Og dere må virkelig inn i nettbutikken og se det store utvalget som finnes der.


Innsiden med lekre papirer, flott tekst og 
og flott tekst fra utklippsarket til Maja


Ønsker dere en kreativ og fin søndag!!
Og bli gjerne med på utfordringen hos Lek med Kreativ Scrapping 
på Facebook "Fargen hvit"

♥ Klem fra Inger Marie♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie