tirsdag 23. juni 2020

Gratulerer med dagen ♥


Hei alle sammen!

I dag er det min tur til å vise dere et kort jeg har laget.
Jeg har laget et brettekort, der jeg har laget en ramme inni kortet.
Har brukt flott ark fra Maja Design sin serie Denim and Girls.
Har pyntet med lekre blomster på utsiden. 
Og har bundet kortet sammen med hugsnug bånd.



Innsiden har flotte blomster
 og stickers fra papirdesign "Til lykke med dagen"
Har stemplet kjempe fin tekst 
fra Papirdesign sin stempelpalate " Solskinn"




Vil ønske dere en fin og kreativ tirsdag!

Og husk å bli med på  Lek med Kreativ Scrapping sin 
utfordring på Facebook. 
Temaet denne måneden er "Bryllup"

Klem fra Inger Marie



Produktliste
Stempel:

Lim/ tape:
Scotch - ATG - rosa 085    
Casco - RX orginal lim                                            




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie