tirsdag 14. april 2020

Hønepønekort ♥


Se på disse søte hønekortene 
Jeg ble inspirert av disse på nettet og fant en mal på pinterest
Super søte synes jeg de var, 
så da ble det laget noen hønepønekort til påske

Jeg har brukt restepapir fra Maja Design, 
pyntet med hamp,bomullstråd, fjær og blomster








Håper dere har hatt en fin påske!
Klem fra Inger Marie


Produkter:

Papir:
Maja Design - Denim & Girls - Chic
Maja Design - Monochromes - Shades of Denim - Dark blue


Pynt:
Fjær - Perlehøns fjær/dun
Kort og Godt - Hamp - Natur
BC - Bakers Twine - dark blue 
Kort og godt - Bomullstråd - Mørk rosa
Papirdesign - Halvperler sort
WOC - Sweatheart blossom - Mixed Blue 
Little Birdie - Pearl Petites - Pink

Annet;
Sakura Gelly Roll - Hvit

1 kommentar:

  1. Helledussen så søte kort. Sånne må eg prøve meg på.... til neste påske :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie