fredag 22. november 2019

Toffifee eske med snø effekt ♥


Til jul pynter jeg endel toffiffe esker, 
esker som er kjekke å gi bort til venner og familie

Jeg vil vise dere hvordan jeg lager de og pynter de jeg lager
Mal på selve esken finnes i fler varianter på nettet, men her er nå min mal

Håper dere finner litt inspirasjon i innlegget



Esken måler 17,5 cm på langsiden, så da skjærer jeg til kartong i str 17,5 x 30 cm og 
preger på 11 -13 - 24 og 26 cm






Nå skal denne passe helt perfekt og
jeg limer kartongen fast i toffifee esken



Her er det ferdige resultatet klar til å pyntes



Jeg skjærer til mønsterpapir og går langs kanten og bøyer papiret litt for å få en røffere effekt



Så går jeg over kanten med hvit Gesso 



Pynter så med God jul tekst, blomster, grener, metallhjørner, hug snug og charmes



Jeg synes det er skikkelig stilig å lage snøefekt på julekortene
Her bruker jeg strukturpaste og spartel 



Det ser da slik ut



Drysser tilslutt på Distress Dry Glitter for å få snøen til å glittre





Slik blir det ferdige resultatet, 
håper det ga litt inspirasjon

Ha en fin ny helg
Klem fra Inger Marie



Produktliste;

Ark

Dies

Pynt

Lim/Tape:

Annet











2 kommentarer:

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie