mandag 28. oktober 2019

Autumn Layout ♥


 Vi hadde super flotte dager i Hardanger for et par helger siden
og jeg måtte bare scrappe en Layout fra turen vår
Høsten er den fineste tiden i naturen synes jeg 
og når jeg så arkene og blomstene fra fra Prima i høstfarger var jeg helt forelsket
Serien heter Autumn Sunset



Har virkelig kost meg med å lage denne og  før jeg laget den 
fant jeg masse inspirasjon på nettet til mixed media stil
Har brukt stensil og metallic malling, Fran Tage, micro stones, rust past
Farget også ostekluten med rustpaste og vann, gikk super bra



Ønsker dere en fin ny uke!
og ta gjerne en tur inn i bloggen og
heng dere med på månedens utfordring

Klem fra Inger Marie


Produkter:


Ark: 

Prima Autumn Sunset serien 

Prima - Fall flight 
Prima -Falling Leaves
Prima - Autumn memories
Prima - Beautiful sunset
Prima - Autumn morning
Prima - Pumpkins & you 

Pynt:

Prima blomster - Autumn Sunset
Prima blomster - Gourds and Pumpkins
Prima Chipboard 
Osteklut  farget med effect paste fra Finnabair
Paljetter
Stencil 
Finnabair - Mini art stone
Wycinanka - Chipboard gren malt med effect paste fra Finnabair
Prima metallstjerner fra Finnabair

Lim/Tape:
Scotch Advanced Tape 
Casco - RX Orginal - flytende lim
3D limputer

Blekk/farge:

Distress ink - Refill - Ground Espresso
Staz on ink pad - jet black
Finnabair - Effect paste - Rust set
Stampendous - Fran Tage -Aged Ochre
Metallic paint antique gold






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie