mandag 10. desember 2018

La roe senke seg ♥



Idag vil jeg vise dere 
en pyntet eske til melkesjokoladen(200g)
Har brukt nydelige papirer fra Maja Design "Joyous Winterdays"
Har pyntet med blonde, kakeserviett, osteklut, grener,
røde bær, julebjelle m.m 
og flott utklippsbilde



Tutorial på sjokoladekortet; 
Skjær til kartong str 29cm  x 25cm
Preg så på langsiden 8cm - 9cm - 17cm og på 18cm
Pynt så med paneler av kartong og pyntepapir
Jeg har også punchet ut kant med 
Martha Stewart punch "Doily Lace"


For at sjokoladen ikke skal falle ut har jeg på enden 
(se bilde)
stengt igjen med en kartong bit på str
5 cm x 3cm som jeg preger på 1 cm og på 2 cm

"Magebeltet" på melksjokoladen er str 10 cm x 26 cm 
Finn midten og legg kartongen rundt, 
 det er vanskelig å si akkurat prege mål her, 
for det har litt med tykkelsen på kartong/mønsterarket du bruker
Prøv deg fram!




Innsiden med flott tekst


Jeg har brukt disse produkten fra Kreativ Scrapping ;

Mønsterark fra Maja Design "Joyous Winterdays" 
Utklippsbilde fra Maja Design "Ephemera"
Kartong; craftrød
blonde, rødtbånd, julebjellehyssing/hamp
Dies; Gren dies fra Sissix
Tekst stempler fra Papirdesign "La roen senke seg"


Ta en titt innom Kreativ Scrapping sin desemberutfordring 
og bli med "Jul - lag på lag"



Ønsker dere en fin ny uke!
Klem fra Inger Marie


1 kommentar:

  1. Kjempeflott med den fine nissen og disse flotte arkene fra Maja design.
    Liker den punch kanten inni.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie