tirsdag 1. mai 2018

Konfirmasjonskort ♥




Har laget jente konfirmasjonskort 
Jeg har laget kortet i en farge som jeg ikke velger så ofte, 
og nå viser det seg at konfirmanten 
har valgt akkurat denne fargen på lys og servietter
Det var jo litt gøy!!

Bildet er funnet på nett 
Papirene er fra Maja Design "Summertime"
♥ 


♥ 
Har pyntet med nydelige blomster fra 49 and Marked
Blonde, seambinding, bruskork fått av en god scrappevenninne
Flott  "Konfirmant dies" fra Kort og Godt







 ♥ 




♥ 


♥ 
Nydelige stempler fra Papirdesign "Konfirmant jente"




♥ 



Deltar med dette hos;


♥ 
Ha en flott tirsdag
Klem fra Inger Marie

6 kommentarer:

  1. Eit nydelig konfirmajonskort i delikate farger.

    SvarSlett
  2. Wonderful creation, love the different textures and the pretty colour scheme. Thanks for playing along at Crafting From the Heart challenges.
    Hugs, Sandy DT

    SvarSlett
  3. Et utrolig lekkert kort, flott oppsetting av blomster
    og mange fine detaljer ellers...

    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort i lekre farger. <3
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness denne mnd. Lykke til. :-)

    Klem DT Line

    SvarSlett
  5. Nydelig flott kort og vakre detaljer både utenpå og inni :)

    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    DT Hilde aka. Tindaloo
    PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie