torsdag 1. februar 2018

Bursdagskort ♥


Jeg har laget bursdagskort med nydelige Maja ark 
Og jeg ser at mitt kort passer i flere bingoruter denne gang 
i februar utfordringen hos Kreativ Scrapping
men den bingoruten jeg tok utgangspunkt i er;
 Lag på lag - blomster -osteklut



Tagger med tekster fra Kort og Godt



Innsiden med nydelig tekst fra Kort og Godt

 

Produktene jeg har brukt er:
Ark: Maja Design Summertime "Smell the roses"
Maja Design Summertime "In the garden (diecut)"
Dies: Magnolia dies "Envelope Edge", spellbinders circle (large ), spellbinders circle with scallop, tag dies fra Magnolia, selve kortet er laget med dies fra Kort og Godt "kvadratisk med søm"
Stempel: Kort og Godt
Pynt: Seambindingbånd, Storyteller - Roser "Dyp Rød", Storyteller - Roser "Hvite", Storryteller Roseknopperkakeserviett, blonder,perlebånd, osteklut, 
pyntebær, bling perler


Ha en flott torsdag!
Klem fra Inger Marie 

2 kommentarer:

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie