torsdag 20. februar 2014

Til Min Valentine


Har laget et Valentineskort 

Har laget kortet med min nye dies 
Frilly #6 fra Go Kreate

Har brukt nytt flotte stempel fra North Star Stamps
Han er stemplet på akvarell papir og malt med distress ink refiller, 
på jakken har jeg brukt "Dress you up" teknikken

Teksten "Min Valentine" finner du her
På tagen har du den kjempe flotte teksten

Har pyntet med blonde, rosebånd, perler, bånd, hjerter, blomster,
crackle paint og  fran tage 


Pyntet med små blinghjerter


Hjerte laget av sølvstreng


Deltar med dette hos;

****
Ønsker alle en fin torsdag!

Klem fra Inger Marie

10 kommentarer:

  1. Kjempe fint Inger Marie , du er bare best :-)

    SvarSlett
  2. Herlig kort med masse flotte detaljer! Takk for at du deltar hos Card and Scrap denne gangen :-)

    SvarSlett
  3. Eine wunderschöne Karte, diese vielen liebevollen Details,
    einfach herrlich anzuschauen.

    LG
    Ulla

    SvarSlett
  4. Nydelig kort,så fin den gutten og kjempefint pynta. Klem Synnøve

    SvarSlett
  5. Så lekkert vennen! Nydelig bruk av dies og pynting :-)Masse flotte detaljer :-)
    Klem, June

    SvarSlett
  6. Lekkert! Herlig motiv og nydelig pyntet!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  7. Hi this is fabulous! Caroleanne - Cherish This

    SvarSlett
  8. Nydelig kort! Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Klem, Bente

    SvarSlett
  9. Fantastisk vakkert og kreativt Valentinskort med masse lekre detaljer, man kan se og se... Takk for at du deltar hos Kreative Verden :-) Klem Rita

    SvarSlett
  10. Leeeeenge siden jeg var inom her sist!! Må ta meg i nakken og bli flinkere til å surfe rundt og kommentere! Dette kortet var veldig vakkert!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie