mandag 30. desember 2013

Mine topp 12 gjennom året 2013

Januar 2013

Bursdagstag



Februar 2013


Mars 2013








April 2013






Mai 2013







Juni 2013






Juli 2013






August 2013

Posekort





September 2013






Oktober 2013








November 2013
Her klarer jeg ikke velge så her er to prosjekter ;)




****





Desember 2013





Takker for alle flotte kommentarer gjennom året 2013 :)
Og ønsker dere en fin feiring av det nye året 
og et kreativt og flott nytt år :)


Stor klem fra Inger Marie

5 kommentarer:

  1. Alt du lager er så vakkert!!! Godt nyttår. God klem, Camilla

    SvarSlett
  2. En herlig samling med nydelige prosjekter, Inger Marie!!
    Ønsker deg et godt & kreativt nyttår!!
    Klem fra Wenche

    SvarSlett
  3. Nydelig topp 12 liste!!
    Godt nytt scrappe år:-)

    KLem Laila.

    SvarSlett
  4. Godt nytt år og takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
    Oj så mye flott du har laget i 2013
    Min favoritt hos deg må bare bli Tag-Januar. Flott farget stempel og nydelig pyntet.

    SvarSlett
  5. Godt Nyttår
    Så masse flott du lager og gleder meg å følge deg videre.Likte så godt den første taggen .Likte fargene sammen .

    Klem Fra Eva helen

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie