fredag 28. september 2012

Sjokolade Mums




Har laget et sjokoladekort til min sønn som fyller 20 år idag:))
Tiden flyr, kan nesten ikke forstå hvor disse årene er blitt av.
Har brukt flotte Maritime ark fra Maja Design,
Tøffe stempler fra NSS
Pyntet med tøft metallhjørne fra Tim Holtz og litt blomster :))
alen fant jeg utgangspunktet til i Marianne sin blogg, 
men endret målene til å passe til en stor sjokoladeplate
Så denne er 23x29 cm 
og preges på 8cm-9-17-18cm som Marianne sin.



Innsiden med lomme til sjokoladen
og sjokoladetekster


Ha en fin helg!!
Klem fra Inger Marie


8 kommentarer:

  1. knall stilig :) Stemplene er så stilige :) Klem Rita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Rita:))
      Ha en fin helg!! Klem

      Slett
  2. Det kan ikke steme at han er 20 år!
    Jeg har jo hatt han på barnehagen :)
    Stilig sjokolade "kort"
    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Får det ikkje te å stemma eg heller Gro:)) Me e jo bare 29 ennå;))
      Klem klem

      Slett
  3. Svar
    1. Thank you Riet <3
      Have a lovely weekend:))
      Hugs Inger Marie

      Slett
  4. Likte godt den tøffe stilen på sjokoladekortet til den sønn, regner med at den falt i smak :)
    Ønsker deg og dine ei riktig fine helg!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så smart å pakke inn sjokolade på den måten!!!
    Det er jo en kjempefin gave, dette må jeg prøve
    en gang:) Takk for inspirasjon!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie