mandag 27. august 2012

Dance- Love - Sing - Live


Har virkelig kost meg med å lage dette kortet:))
Vintage stil og masse masse lekkert stæsj - ME LIKE :))
Nydelige papirer fra Maja Design "Vintage Summer", 
lekker blonde, 
nydelig utklipsbilde fra NSS, osteklut,
kakeserviett, fjær, nydelige blomster fra Prima, 
og nydelige Prima "Art Tiles" her med sommerfuglmotiv,
pyntegren "Snurr" fra Kort&Godt
gamle knapper, Tim Holtz "Chit Chat",
 nydelig metallhjørne, stickers og
nydelige små perleswirler som jeg kjøpte på Familieskatter 
som passer supert til kort:))

 Prima "Art Tiles" her med sommerfuglmotiv

 Tim Holtz "Chit Chat",


Innsiden på kortet ;
Her er pynten mye det samme som på utsiden av kortet, 
Her har jeg brukt en annen lekker blonde
og dette nydelig tekststempel  (min favoritt)

***
Deltar hos;

Ønsker alle en strålende  flott mandag, 
her skinner solen idag :0)
God klem

16 kommentarer:

  1. Nydelig sart og utrolig flott gjennomført.. :)

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap’a'Long denne runden og håper på å se deg igjen også på vår neste utfordring..

    Klem LindaSS

    SvarSlett
  2. For et kjempefint vinage-kort:)
    Maange fine detaljer... nydelig!!

    SvarSlett
  3. Det er virkelig vakkert kort,Inger Marie!
    Så vakker!

    SvarSlett
  4. What a beautiful card,I love the image and your papers.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you for your sweet comment Riet:)

      Slett
  5. Helt NYDELIGT Inger Marie,flotte farger og pynt.
    klem Synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Synnøve, glede meg te torsdag når me treffes:)))

      Slett
  6. Alldeles nydelig rett og slett:-))

    Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb.

    Sylvia

    SvarSlett
  7. So beautiful! I love the flowers and all the embellishments. Really lovely!

    SvarSlett
  8. Thank you for your sweet comment April:)

    SvarSlett
  9. Såååå nydelig! Tusen takk for det vakre kortet jeg fikk til min store dag:-) klarer ikke se meg mett på dette kortet! Mange flotte detaljer og så gjennomført!
    Stor klem

    SvarSlett
  10. Så vakkert det var da, vintage er så flott!

    Ha en fin mandagskveld :)

    Klem fra nord!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie