You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 4. februar 2012

There is always time for friendship


Har laget et kort som jeg aldri har prøvd på før:) 
Fant malen i siste Ett Trykk.
Flott tekst fra NSS 
Pyntet med blonde, perlebånd, roser, blader og metall sommerfugl:)
Nydelig papir fra Pion:)


Kortet når det er brettet ut 
med taggen:)
Tag med nydelig bilde fra NSS
Bånd og hjertecharms :)


Nærbilde


Baksiden med flott tekst fra NSS
Langs kanten har jeg stemplet 
med nydelig swirl fra NSS:))
Pyntet med metall hjørner.

****
Deltar hos ;

Ønsker dere en fin lørdag 
og håper dere vil være med på 
min giveaway i forrige post:))

God klem fra Inger Marie

12 kommentarer:

  1. Nydeligt kort :)
    Takk for sist.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort med flott design!
    Klem

    SvarSlett
  3. Alltid kjekt å prøve noe nytt,når det blir så fint som dette kort:)
    Ha en fin dag/kveld:)

    SvarSlett
  4. Skikkelig flott kort!

    Tusen takk for tulipantipsene! Kjøpte nye i går og følger tipsene jeg fikk. Enda i dag står de så flotte og rake :)

    God helg!

    Klem fra Desirée

    SvarSlett
  5. Flott kort og stilig bretteteknikk!!
    I dag har jeg fått låne gullungen min, koselig : )
    Og vet du hva, jeg skal bli bestemor igjen i mai/juni. Eldstemann skal bli pappa da : )
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. Nydelig kort :-)
    Takk for at du e rmed på blogg candyen min - lykke til. Klart jeg vil være med på din, det er jo spennende
    :-) Nina

    SvarSlett
  7. For en nydelig kreasjon! Vakre farger og lekker pynt. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  8. Så lekkert :O)

    Klem Connie

    SvarSlett
  9. Et vakkert kort fra deg...lenge siden jeg har vært innom deg nå Inger Marie...Håper alt er bra med deg:)

    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby, Til en hjertevenn:)
    Lykke til!
    Angella

    SvarSlett
  10. Nydelig!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  11. Nydelig kort med artig bretting!
    Tak for at du deltar hos Kreativ Hobby denne måneden. Lykke til!
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  12. Flott kort :)
    Fine farger og detaljer :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår! :)
    Ha en flott dag :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie