fredag 11. februar 2011

Love is in the little things


Har dekorert en melkesjokoladeeske :0)
Har igjen brukt dette nydelige hjertearket 
som bare passer så godt nå til Valentines :0)
Vi i Sukkersøtteame B har vært så heldige å bli sponset 
med et stempelsett hver fra Lili of theValley
Og det nydelige stempelet har jeg fargelagt med 
distress ink refiller.
dekorert så med roser, bånd og hjertecharms.




Innsiden med nydelig melkesjokoladehjerter og her ser dere teksten fra Lili of the Valley 
"Love is in the little things" som passer utrolig godt her :))

******

Så lovet jeg og trekke en vinner 
blant de som hadde lagt igjen så koslige kommentarer hos meg  i Januar.
Tusen takk setter stor pris på kommentarene :))
Jeg skriver ned alle navnene innlegg for innlegg og nummererer de,
 hvert navn får et tall. 
De som har kommentert flere ganger får flere tall.
Trekker så i Random Org 

Og den heldige vinneren ble 

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


Trykk på linken under og send meg adr din
så skal jeg sende deg en liten overraskelse i posten.

****

Ha en nydelig helg alle sammen og kos dere på morsdagen på søndag :0)
 se alt det fine Design Teamet har laget
 og bli inspirert til å bli med på ukens utfordringen :))
God klem fra Inger Marie

11 kommentarer:

  1. Nydelig eske, Inger Marie:O) Lekre ark, flott pyntet, og det motivet er kjempe søtt:)
    Ha ei trivelig helg.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  2. Denne esken er supersøt vennen:)
    Motivet er elt nydelig og lekkert hjerte-ark!
    Ha en herlig helg, ringer deg til uken:)
    Klemmer:)

    SvarSlett
  3. Så herlig skjønt pyntet sjokoladeeske! :D

    GOD HELG!
    Klem, Hege

    SvarSlett
  4. en lekker hjertesjokoladeeske. ble skikkelig valentine over denne.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  5. Ååå, så moro at jeg vant Inger Marie!!
    Sender deg adressen min med en gang:-)
    En nydelig Valentine eske! Perfekte farger og mønster ark med masse hjerter.

    Ha en fin vinterdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  6. So very lovely! great job!

    SvarSlett
  7. Kjempefin dekorert eske! Koselig motiv:))
    Go klem, T

    SvarSlett
  8. Å for en herlig sjokolade eske.
    Klem Grethe

    SvarSlett
  9. Din eske er så nydelig med kjempefine detaljer jeg liker den kjempemye:)

    Tusen takk for besöket hos meg og dine ord om min kurv så snillt av deg og setter stor pris på det:)

    Synes at dere har så kjekke utmaninger på Sukkersött og det er kjekt å kunde delta:)

    Önsker deg en riktig fin dag hilsner og klemmer fra Lille Pyssel Inger:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie