fredag 5. november 2010

Snøfnugg er himmelens blomsterhilsen


Til utfordring #100 hos Sukkersøtt  har jeg laget et telys kort
 der jeg i stedet for telys har lagt litt sjokolade inni
 til en god venn :0)
Det er North Star Stamps som sponser Sukersøtt denne uken 
og Kari har sponset team B hos Sukkersøtt 
med nydelige vinter- og julestempler.

Utfordringen vi håper dere har lyst å være med på denne uken er:

Lag noe til en du er glad i 

Ta en titt inn i Sukkersøtt bloggen ,
se på de flotte DT bidragene og
bli inspirert til å bli med på ukens utfordring.
 Dere har mulighet denne uken til å vinne noen av de flotte 
vinterstemplene fra North Star Stamps :0)

*****

På kortet mitt har jeg brukt nydelige vinterpapirer
 fra Maja Design, pyntet med kakeserviett, 
blonde, bånd, metall hjørner,
snøkrystaller, blomster, perler, glitterlim 
og denne søte snømannen fra North Star Stamps.






Innsiden med et nydelig tekststempel fra NSS,
 kort til å skrive personlig hilsen 
og litt sjokolade :0)
*****
Ha en fin helg alle sammen :0)
God klem fra Inger Marie

11 kommentarer:

  1. Guriland, dette er lekkert altså! Får lissom ikke sett meg mett på det, det er så masse flotte detaljer! Den som mottar dette er UTROLIG heldig ihvertfall!
    Ha en super helg, Inger Marie!
    Klem

    SvarSlett
  2. jeg henger meg på, og her helt bergtatt av alle de flotte detaljene. Nydelig pyntet.

    SvarSlett
  3. Denne esken er så utrolig lekker vennen, helt nydelig farge og supersøt snømann:)
    Håper du får en finfin helg vennen!!!
    Torbjørn begynner så smått å bli bedre og Hermine og eg har fått influensa;) Sån kan det gå, titi;)
    Klemmer:)

    SvarSlett
  4. Denne esken er nydelig, Inger Marie:O) Liker blått til jul jeg. Snømannen er kjempe koselig. Heldig den som får denne fine gaven.
    Ha ei trivelig helg.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  5. Dette var lekkert....
    Nydelig pyntet, og kjempesmart med sjokolade inni.....
    Klem fra kaia

    SvarSlett
  6. Väldigt fint kort. Har du godis istället för ljus i. Mmm ser gott ut.
    /Maria

    SvarSlett
  7. So beautiful Inger Marie,I love the image and your papers.

    Hugs Riet.

    SvarSlett
  8. Kjempefin sjokolade-eske! Synes det var veldig smart å ha i sjokolade, istedet for telys.
    Nydelig med blått og herlig snømann.
    God helg!

    SvarSlett
  9. Så nydelig kort! Skikkelig lekkert kort med nydelige detaljer :-) !!
    Ønsker deg en superfin helg!
    Klem, Marianne

    SvarSlett
  10. gorgeous and very beautiful, Inger Marie!
    hugs, Alina

    SvarSlett
  11. Å denne var aldeles nydelig. Herlige farger og stempel, og masse lekre detaljer. Lekkert! Ha en fin dag. :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie