fredag 8. oktober 2010

Årets første julekort


Denne uken hos Sukkersøtt er utfordringen ; 
Bruk en eller annen form for bretteteknikk:)
*****
Sponsoren denne uken er Kort&Godt.
De har sponset Sukkersøtt sitt design team B med nydelige DT pakker.
Jeg har laget dette konvoluttkortet 
og papir, blonde, blomster, perler, metall snøkrystaller, tekst og det søte bamsemotivet
( Bamse motivet er malt med distress ink refiller.)
alt er fra DT pakken fra Kort&Godt.
Jeg har virkelig kost meg med denne pakken :)
Tusen takk!
*****
Ta en titt innom Sukkersøtt og se den flotte premien
 Kort&Godt sponser denne uken,
og se alle bidragene fra design teamet. 
Her er virkelig mye flott å se på:0)
Håper du henger deg på ukens utfordring
gleder meg til å se hva du lager :0)

*****
Innsiden med nydelig tekst 
og det herlige bamsemotivet fra Kort&Godt :0)


I DT pakken fra Kort &Godt var det enda litt stæsj igjen
 så da laget jeg denne LO´n 


Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :0)
Og tusen takk for alle kommentarene "klem"
Ha en flott helg alle sammen!!
God klem fra Inger Marie

10 kommentarer:

  1. Så flott julekort og nydelig LO!
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort og rålekker LO vennen:)
    Håper du får en finfin helg!!!
    Klemmer:)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, Inger Marie!! Den bamsen er bare sååå herlig ;) Og den LO'en var rålekker!!!!
    Ønsker deg en riktig flott høsthelg!!
    Go'klem fra Wenche :0)

    SvarSlett
  4. Nydelig både kort og LO.

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. Innmari koselig og flott julekort! =)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott konvoluttkort du har laget.
    Bamsen var kjempesøt.
    Loen var og nydelig:) Jeg skal også lage mer med det lekre stæsjet vi fikk:)
    Ha ei flott helg, klem

    SvarSlett
  7. Hei,hei vennen!!!
    Nydelig kort,, den bamsen var jo bare til å spise opp. Såå nydelig fargelagt.
    Rå lekker LO!!
    Håper alt er bra med deg og dine:=)

    Klem fra meg:))

    SvarSlett
  8. Da var du også i gang med årets julekortproduksjon : )
    Flott både julekort og LO!!
    Ha ei super helg i dette flotte været!!

    SvarSlett
  9. What a wonderful card and layout Inger Marie.

    Hugs Riet.

    SvarSlett
  10. Hærlig julekort og skikkelig flott LO!
    Go klem fra mæ

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie