mandag 24. mai 2010

Elegant sko


Etter å ha blitt sterkt inspirert av de lekre skoene på StampARTic.
Laget jeg en sko til min kjære svigerinne som ble 50 år nå nettopp:)
Har pyntet skoen med en blomst, blader, perlebånd, 
ulike blonder og bånd, perler, nål og bilde printet ut fra dataen.



Utrolig gøy og faktisk ganske enkelt å lage denne skoen .
Så det kommer nok flere etter hvert tenker jeg :D
Blir gjerne billigere å ha skodilla på denne måten..hihi ;)
Hælen laget jeg til en sylinder,
2 rundinger som jeg stanset ut av Spellbinders
og en remse.


Ha en fortsatt strålende pinse :)
God klem fra Inger Marie

18 kommentarer:

  1. LEkker sko...
    Nydelig pyntet og VELDIG elegant..
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Bare en ting å si: Absolutt nydelig (",)
    Hilsen fra Karin

    SvarSlett
  3. Ååå så nyyydelig Inger Marie!!
    Lekkert gjennomført med de nydeligste detaljer!!

    Kan vi få vise den frem i Readers Gallery i StampARTic??
    Hadde vært en stor ære å få denne skoen med!

    Fortsatt god pinse!
    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  4. Tusen tusen takk Kaia, Karin og Jorunn :D
    Og Jorunn det e jo bare en ære for meg hvis dere vil vise den fram i Readers Gallery på StampARTic.
    Ha en fortsatt god pinse.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei igjen.
    Holder ikke på med konfirmasjonskort enda, det er bare noen jeg ikke har fått lagt inn på bloggen enda.
    Og når kreativiteten ikke har vært helt på topp, så er det godt å ha noen "kort i reserve" å legge inn.
    Ha en super 2 pinsedag.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  6. Wauw hvor er den smuk!!
    God 2. Pinsedag.

    SvarSlett
  7. Denne var nyyydelig! Så utrolig lekkert pynta. Heldige svigerinne som får noe så flott.
    Ha en strålende dag!
    Klem

    SvarSlett
  8. Så lekkert dette var! Veldig elegant!!!

    Ha en fin uke!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  9. Åhh, woaw, sååå LEKKER ♥♥♥

    SvarSlett
  10. denne var jo bare så lekker!
    Nydelig.
    Klem Tone

    SvarSlett
  11. Utrolig nydelig sko, Inger Marie :) Så elegant pyntet!

    Klem, Beata

    SvarSlett
  12. Kjempelekkert! Elegant - og så morsomt og stas å få, regner jeg med!! :)

    Håper pinse-helga di er fin!!
    Klemmer, Hege

    SvarSlett
  13. Ja den var elegant!!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  14. Kjempelekker! Nydelig pyntet:) -ser fryktelig vanskelig ut syns nå jeg..:)
    Klem T

    SvarSlett
  15. Ohhh wowww So beautiful Inger-Marie,i love your papers and your details.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  16. Superlekker sko!!!! Har store planer om å prøve meg på den jeg og:)
    Unni

    SvarSlett
  17. super elegant sko og så fint pyntet.
    knus Pia

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie