tirsdag 21. august 2007

Se hvor heldig jeg har vært..

Jeg må bare si TUSEN TUSEN TAKK
for de aldeles nyyyydelige kortene jeg har fått til bursdagen min :0)
Dere er så snille og goe !
Her må dere bare se og nyte!!!





Dette kortet har Tonje N laget.
Nyydelig kort i herlige farger og
det stempelet er jo bare så utrolig flott .
Tusen takk Tonje N :0)

Dette nydelige kortet har Bibbi laget.
Kortet i vintage stil er bare så lekkert.
Herlige duse farger!
Tusen takk Bibbi:0)


Denne lille nyydelige stjernebok eller albumet
har jeg fått av Siv Linda (sivic)
Når jeg fikk det var det brettet som et lite album ,
og når jeg tok det ut slik danner kortet en liten stjerne.


Kortet er pyntet så flott på alle sidene
Tusen takk Siv Linda:0)




Dette kortet har jeg fått av beste venninna
mi Wenche (Wen)
Kortet er aldeles nyydelig,
med masse lommer med
tagger inni.
Kortet er pyntet så nydelig på alle sidene, det er bare et syn!
Jeg tror jeg må ¨å tatt litt flere bilder av det,
for det er virkelig verd å ta mer i øyesyn!
Tusen takk vennen min :0)


Dette nydelige og kreative kortet har jeg fått av Anita,
sammen med 2 sett embossing dies .
Kortet er som en bok, og det er bare såå lekkert laget.
Kortet har så masse nydelige detaljer
at jeg må studere det om og om igjen.
Tusen tusen takk
du e bare ein knupp vennen:0)

Litt før bursdagen min fikk jeg pakke
med kjempe masse herlig stæsj
og dette nyyydelige kortet av Elisabeth.
Sukk!! Korte er bare såå nydelig!!
Har det framme ved hobbybordet mitt
og det må bare beundres titt og ofte.
Kortet er noe helt for seg selv ,
det blir nesten ikke rettferdig og bare vise bilde.
Tusen tusen takkvennen,
du er alltis så snill med meg.
Dette nydelige kortet har også Elisabeth laget.
Tusen takk vennen
Det er så flott fargelagt og det er
satt sammen så nydelig.
Du er utrolig flink vennen!


Må også få vise dette nydelige smykke
som ei kjempe go venninne har laget :0)
Det er bare så nydelig!
Du er alltid så kreativ vennen, blir alltid så imponert over alt du får til.
Tusen tusen takk Marian :0)


3 kommentarer:

  1. Jammen har du fått mye fint! Så masse flott kunst rett i postkassa! Utrolig hvor flinke folk er altså!

    SvarSlett
  2. Hej!
    Oj,vad massa massa fina kort du fått.GRATTIS i efterskott på din födelsedag samt till finalistplatsen,vad roligt!!!
    Jag bara måste få säga att Elisabeths kort är så fint,vilken tur du hade som fick det!!Och stämpeln som är på kortet ifrån Tonje,det med den lilla flickan och fjärilen,vet du vilket märke det är?Jag bara måste ha den,den var såå söt!!
    Kram och ha en fin vecka

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk :)
    Det stempelet som er på Tonje sitt kort er et Paperbag studios stempel. Kjempe nydelig stempel!!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie