mandag 4. juni 2007

NM i kortlaging

I år så arrangeres det NM i kortlaging og scrapping.
Innen 1.mai skulle vi lage opp 2 kort,
et etter skisse og et etter eget ønske :)
Jeg trodde ikke jeg skulle få tid til å henge meg med pga konfirmasjon o.l
Men fikk nå levert inn 2 kort i siste liten ...
Så nå har de kåret semifinalistene og jeg har vært sååå utrolig heldig at jeg er kommet med videre:)
Det er jo utrolig gøy og spennende, men også litt skummelt...
Så innen 15.august skal vi lage 2 kort der vi bruker bakgrunner som vi har laget selv pluss en serie med invitasjon,bordkort og takkekort til bryllup. Så nå får jeg sette meg ned og tenke litt igjennom hvordan jeg skal løse denne oppgaven :)







Ønsker alle de andre som også gikk videre i NM lykke til videre!!





Her er mine 2 NM kort!!

Etter skisse


Fri utførelse

14 kommentarer:

  1. Superfint kort! Den stämplen med flickan är underbar. Var köper man den?
    Hälsningar
    Helena

    SvarSlett
  2. Grattis! =)

    Jättefina kort!! Och det nedersta kortet...WOW!! vad snyggt!!

    kram/Cattis

    SvarSlett
  3. Tusen takk cattis og Helena :)
    Det er et Paperbag Studios stempel :)
    De har utrolig mange flotte stempler.
    Jeg legger ved linken der jeg bestilte mine så kan du gå inn og kikke litt. Det går greit å bestille derfra og det går ikke så veldig lang tid før du har de hjemme hos deg :)
    http://www.paperbagstudios.com/

    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  4. Grattis med semifinaleplassen!
    Flott blogg og nydelige Magnoliakort du har laget!

    SvarSlett
  5. Herlige kort! Ikke overraskende at du gikk videre!

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med finaleplassen, den fortjente du! Kjempe koselige kort! Jeg skal lage et bryllupskort til juli, å her var det jo ideer å hente. (hvis det er greit at jeg låner noen ideer da?)Paret skal gifte seg den 07.07.07 Er vist en populær dato å gifte seg på det i år.
    Takk for den koselige kommentaren du la igjen i bloggen min.

    SvarSlett
  7. Hei hei vennen;)
    Ja gratulerer så mye det var kjempe fine kort du hadde lagt. Du er bare så innmari flink altså. Nå skal jeg lage iskake til i morgen.. Lyst å komme å spise? Det er jo ikke så langt hi hi. Ha en fin kveld.
    Snakkes klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  8. Grattis!!! Underbara kort så jag förstod att du skulle ta dej vidare!

    SvarSlett
  9. Tusen takk alle sammen, blir så utrolig glad når dere har lagt igjen så utrolig fine tilbakemeldinger :)
    Du kan låne så mange ideer du vil Trine :)
    Kjekt når vi kan være til inspirasjon for hverandre :)
    Skulle gjerne komt å spist iskake Elisabeth, men regner med den er spist op nå..hihi

    Ha en strålende dag!!

    Go klem

    SvarSlett
  10. Hei hei vennen;) og tusen takk for hilsen til meg.. jeg gleder meg til bursdags kort jeg nå da.. jippi.. og tusen takk for den søte mms jeg fikk i dag. Kaken har vi ikke startet på enda så det er bare å komme hi hi.. Syn du ikke kunne komme på mandag, hadde vært så koselig hvis du hadde tatt turen.. men da får vi ta det en annen gang ikke sant? Nå må jeg hive meg rundt.. Venter gjester om en stund.. vi snakkes
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  11. Stort grattis!!! Fantastiskt fina kort du gör!!! Tack för kommentaren i min blogg!!
    Jag länkar till dig i min blogg, hoppas att det är ok!!
    Kram
    Jennie

    SvarSlett
  12. G R A T U L E R E R vennen, dette har du jammen fortjent!!

    Du lager fantastiske og karakteristiske kort. Du har din egen spesielle og nydelige stil og DET er jo en kunst i seg selv å skille seg ut blant alle de dyktige kortmakerene vi har i Norge.

    KJEMPEMASSE lykke til videre!

    STOR, gó & sommervarm klem

    SvarSlett
  13. Tusen takk Anita, du er nå bare så go da :)
    Setter stor pris på tilbakemeldingen din vennen, blir såå utrolig GLAD:)

    Tusen takk Jennie for fine ord og du må gjerne linke til bloggen min. Legger deg til hos meg også :)

    Jeg håper Elisabeth at du hadde en kjempe fin dag i går :)
    Og jeg lover at jeg snart skal komme og besøke deg :)


    Go klem til dere alle

    *Inger Marie*

    SvarSlett
  14. Gratulerer med semifinaleplassen! Kjempefine kort begge to!

    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

    Jeg kommer definitivt til å komme tilbake og kikke i bloggen din, takk for titten :)

    Klem fra Gunhild

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie