torsdag 31. mai 2007

Et kort til!!


På dette kortet har jeg brukt fotostempel :)

13 kommentarer:

  1. GRATULERER VENNEN. Dette blir spennende.. Nå må du legge de ut sånn at alle får se... vi snakkes
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Hei, takk for koselige ord på bloggen min!
    Liker stilen din osgå, og du er veldig flink til å bruke farger. Der kan vel en annen slite litt...
    Kjekt å få ei side til som man kan samle litt inspirasjon fra!
    Tove

    SvarSlett
  3. Tusen takk Elisabeth skal få lagt de ut ja :)

    Tusen takk Tove for fin tilbakemelding:)

    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  4. Tack för den fina kommentaren i min blogg!! =)

    Och här inne fanns mycket inspiration!! Det här kortet var så vackert. Och korten längre ner....sååå underbara! Vilka roliga drakstämplar, vart finns dom att köpa?

    Är det ok att jag länkar till dig?

    Kram/Cattis

    SvarSlett
  5. Hej hej!
    Wow, vad mycket fina kort du har härinne hos dig.Hit vill jag kika in igen känner jag.Älskar korten med drakarna,jag har också en sån drake i metall,men har inte vetat vad jag skulle göra med den,men nu vet jag på ett ungefär.
    kram Helena

    SvarSlett
  6. Tusen tusen takk Cattis for så fine ord...klem
    De dragene er av metall og kjøpt gjennom Panduro :)
    Og klart du kan linke til meg det er jo kjempe kjekt, linker til din side også jeg da :)

    Tusen tusen takk til deg også pixelitfor så fin tilbakemelding....klem
    Blir så glad :)
    De dragene lå hos meg og en stund før jeg fant ut hvordan jeg kunne bruke de :)
    Kjekt at du fant inspirasjon i mine kort da :)

    Ha en super flott dag!!!

    Go klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  7. åh, vilken härlig fotostämpel. Jag hoppas oxå på att det snart blir lite värme. Kramiz

    SvarSlett
  8. Vilket jättetjusigt kort du gjort.
    Ha det gott!

    SvarSlett
  9. Mmmm, ögonfröjd!
    Ha en skön pysselhelg!

    SvarSlett
  10. o what is this beautiful inger marie!!!!!!!

    love marja

    SvarSlett
  11. Tusen takk snille dere for så fine kommentarer :)

    Thank you so much maja :)

    SvarSlett
  12. Jättefint! Var kommerstämpeln ifrån?
    /Helena

    SvarSlett
  13. Tusen takk Helena :)

    Stempelet kommer fra The Stampsmith

    Ja det er nydelig :)

    Ha en fin dag!!

    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie