onsdag 21. mars 2012

Til konfirmanten




Har laget et konfirmasjonskort i favorittfargen RÅSA :))


Har brukt nydelige ark fra Maja design:)
Har pyntet med masse skjønne blomster, blader
små metall fugler, perler og på hempene på taggen 
har jeg brukt rondeller under perlene, lekker detalj synes jeg :)
På magebeltet på kortet har jeg brukt Martha Stewart punch Doily Lace.
Har brukt en bretteteknikk som jeg likte utrolig godt 
og som jeg har lært av søteste Henriette:)
Tusen takk :))


 ****



Teksten "Til konfirmanten"
og teksten på tagen er 
fra stempelplaten " konfirmasjonstekster" fra NSS:))
Liker den platen utrolig godt:)


Sjekk ut den lekre diesen fra Spellbinders da....



På baksiden av kortet har jeg også laget tag 
med skrivefelt til personlig hilsen:)
Har også pyntet her med lekre blomster og liten metallfugl:)



Deltar med dette kortet hos;

****
Ha en fin kveld og takk for alle søte kommentarer, 
dere er jo bare så snille:))
****
God klem fra Inger Marie




12 kommentarer:

  1. Dette var aldeles nydelig!
    Lekre mønster ark og pynt:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  2. Denne var flott! Lekre farger og nydelig pyntet :) Disse konfirmanttekstene er så koselige :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  3. Fantastisk fint. Nydelige papirer og detaljer. Takk for at du legger ut de fine kreasjonene dine på From paper to treasure, det setter jeg pris på
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Hei
    Så lenge siden jeg her vært innom deg... Håper alt er bra med deg:)

    Så vakkert gjennomført kort Inger Marie og de fuglene er jo helt nydelige:)
    De jeg hadde var noe jeg fikk fra en eller annen sponsor...korthobby Kanskje ??

    Takk for at du deltar hos Papirdokkene og lykke til:)
    klem
    Angella

    SvarSlett
  5. Utrolig lekkert og så flott pyntet!!
    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  6. Nydelig rosa konfirmasjonskort!

    SvarSlett
  7. Kjempe fint blei det jo, til tross for fargen . . . . ;)

    tone

    SvarSlett
  8. Rett og slett nydelig vennen! Skjønne farger og detaljer!
    Klem, June

    SvarSlett
  9. Nyyyydelig... Ble Lekkert i Rååååååsa... :o)
    Åh.. Ja den diesen fra Spellbinder var lekker.. WOW..
    Og Nydelig bruk av dies på kortet ditt..
    Lekkert satt sammen..
    Nydelig Konfirmasjons kort! :o)

    SvarSlett
  10. NYDELIG! Vakkert pyntet og flotte farger :)

    SvarSlett
  11. Nydeligt alt er bare lekkert,så fine detaljer.(Jeg har handla i dag,T.Holtz plata )Ha en fin helg,klem Synnøve

    SvarSlett
  12. Nydelig rosa konfirmasjonskort!

    Jeg har faktisk heller aldri tatt hurtigruta hele strekningen. Kun herfra og til Tromsø, ikke lange biten akkurat. Så jeg ønsker også at jeg en gang skal få gjort det, bare synd at det koster så mye.

    Ønsker deg en herlig helg! Her blir det hyttetur :)

    Klem klem!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie