tirsdag 10. oktober 2017

Eske i vintage stil ♥


Som DT for Kreativ Scrapping har jeg laget og dekoret en eske.
Kreativ Scrapping vil du kunne få kjøpe eksplosjonsboks 
til å brette sammen på en to tre.
Kjempe god ide, du får eksplosjonsboksen i ulike farge.
Jeg har laget min med utgangspunkt i en hvit boks
Boksen er 10x10x10



Har pyntet med nydelig blomsterark fra Maja Design 
"Vintage Romance " og har også brukt 
Maja Design sine rosa monochromes ark 885 og 886
Har pyntet med nydelige metall hjørner i sølv, 
metall fugl i sølv, og metall pynt i front og brukt en halv perle,
blonde, osteklut, bånd, blomster fra Prima og Storyteller,
kakeserviett, bladene er punchet ut med gren dies 



Innsiden med flotte tekster 
fra Papirdesign "Når du blir gammel", 
og nydelige blomster fra blant annet Storyteller
Esken inni har jeg laget selv




Innside med flotte tekster på tag fra Papirdesign


 Ønsker dere en fin tirsdag!
Klem fra Inger Marie



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie