torsdag 9. juli 2015

Dåpskort og bordkort til gutt ♥


Har laget et dåpskort til en skjønn liten prins som ble døpt 28.06.2015 ♥
Syns fargen ble så fine sammen, brunt, hvitt og blått 
og med bånd, blonde, blomster og liten bilcharms 
ble jeg super fornøyd med resultatet
Er så kjekt å lage babykort og dåpskort ♥
Koser meg glugg ihjel med det ♥



Innsiden med flott sko stempel fra North Star Stamps




Laget disse skoene som bordkort
Veldig enkelt og greit med guttesko dies fra Joy 
Foreldrene fikk lov til å skrive navn på  skoene selv
før jeg monterte de :D
Da ble det mer personlig !
Koselig å pynte de små skoene med små bamsecharms 

Deltar med kortet hos


Ha en fin kveld og en god sommer
♥ Stor klem fra Inger Marie ♥




6 kommentarer:

  1. Kjempe flott kort og herlig den store sløyfen med bil charmsen.
    Og for en jobb med de flotte bordkortene. Nydelige

    Ha en fin helg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Jorunn, er jo litt jobb, men så koser jeg meg sånn at det er jo bare kjekt :D
      Ha en flott helg!!
      Klem

      Slett
  2. Nydelig dåpskort og bordkort!
    Håper du hadde en fin ferietur og kos deg videre i ferien :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så herlig kort, og flotte bordkort!
    Masse jobb, men såå moro når man blir ferdig (det vet jeg alt om :-))
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen inne hos Ppairlosjen!
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  4. Nydelig kort og flotte bordkort :) Er veldig glad i den skodiesen selv ;) Takk for at du deltar i Papirlosjens sommerutfordring.Klem fra DT Belinda

    SvarSlett
  5. Du har rett, det er en kjempefin fargekombinasjon, nydelig kort og riktig flotte bordkort!
    /Berit

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie