onsdag 1. oktober 2014

Det er din dag ♥

På søndag fylte min kjære sønn 22 år og da måtte jo mammen 
lage et sjokoladekort 
Melkesjokolade er det beste han vet og med golf som hobby,
ble dette temaet i år  
Laget sjokolade kortet 
 etter denne malen som jeg har brukt tidligere
 
Målene er 23x29 cm 
og preges på 8cm-9-17-18cm 

Laget klaffer på 3 x 3,5 cm
disse preges på 1cm fra hver kant


 
Matrial liste;
Størrelse; 29 x 10
Blekk; StazOn - Jet Black
Stempel ; Kort og Godt - tekster  
Papirer; Maja Design
Annet; Osteklut farget med distress ink " Walnut stain", 
hug snug -  seam binding ribbon - farget med distress ink "Walnut Stain"
hyssing, golf charms, thickers tall, konvolutt, tager 
bilde er stanset ut fra nettet , 
Tim Holtz Dies; On the edge -Steampunk
Søstrene Gren - Modelling Paste
Ranger - Distress crackle paint "picket fence"

Innsiden ble enkel med bare en liten tekst fra Kort og Godt


Teknikker;
Svertet alle kanter med Distress Ink "Walnut stain"
Malt litt her og der på bølgepappen med 
Modelling Past fra Søstrene Grene,
Tilslutt når kortet er ferdig har jeg hatt litt 
Distress  Crackle Paint fra Ranger  
litt rundt omkring 


Ha en fin dag!!
Klem fra Inger Marie 


5 kommentarer:

  1. Så tøft ! Har du og en på 22? Men de har vell ikke gått på samme skole noen gang, regner eg med ...
    Han ble vell glad for dette tenker eg , som passer til begge passjoner.
    Takk for at du deler på Card and Scrap. Lykke til . Maria

    SvarSlett
  2. Så kult med bølgepappen som dekker hele sidene. Flott golfer bilde.

    Klem Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Så flott sjokoladekort du har laget. Tenker sønnen din ble glad!
    Tusen takk for at du deltar på Scandinavia Paper funs herrekort utfordring denne månenden.
    Håper å se deg igjen neste gang også.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  4. Kjempefint!! Stilig med masse bølgepapp:-) Personlig og flott sjokoladekort!
    Jeg har og en sønn på 22:-)

    Ha en fin fin helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Så stilig sjokoladekort!! Skikkelig røfft herrekort. Takk for at du deltar hos oss i Vintage Udfordring:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie